środa, 11 sierpnia 2021

Superszejk czy na pewno taki super?

Do produktów Wellness by Oriflame zbudowałam swoje zaufanie koktajlem Natural Balance. Dzięki niemu nie tylko zrzuciłam zbędne kilogramy, gdy piłam go systematycznie, ale także czuję, że mam więcej energii, nawet wtedy gdy piję go tylko raz w tygodniu. Dlatego gdy firma wprowadziła nowy produkt Superszejk zastępujący posiłek, od razu podeszłam entuzjastycznie, polecając go znajomym, rodzinie i oczywiście stosując go sama. Okazało się, że mój entuzjazm zaburzył moją wnikliwość do sposobu jego przyrządzania. Myślałam, że jak nauczyłam się przez kilkanaście lat przygotowywać koktajl Natural Balance - "na oko", to takie samo będzie przygotowanie Superszejka, też "na oko".

Nie czytając zaleceń, a sugerując się wskazówką koleżanki, zaczęłam rozrabiać trzy czubate łyżki proszku w 320 ml napoju roślinnego. Koktajl był mega gęsty, ale to jeszcze nie wzbudziło mojej czujności. Wzdęcia i problemy w toalecie również nie zastanawiały mnie, cieszyłam się, że mam produkt, dzięki któremu nie podjadam wieczorami, a moja waga idzie w dół. Przyznam, że trochę się dziwiłam, że jedno opakowanie nie wystarcza mi na pełne trzy tygodnie, ale myślałam, że przecież pije ze mną jeszcze mój mąż i córka to pewnie dlatego tak szybko znika, choć na trzy tygodnie zamawiałam cztery koktajle dla naszej trójki. Wszyscy wtedy piliśmy go tylko raz dziennie.

 Jednak po niecałych dwóch miesiącach zaczęłam czuć się ciężko i co było dla mnie niepokojące, niewygodne i mało komfortowe — mój zapach potu był nieprzyjemny. Obraziłam się na ten koktajl, zaczęłam go winić za moje problemy :( Każdej osobie, którą przekonałam do picia tego koktajlu, przekazałam te wiadomości. Okazało się, że inne osoby nie zauważyły tego u siebie, no może jedna moja bliska mi osoba, z którą się konsultowałam gdy piłam ten koktajl i ona podobnie także zauważyła u siebie jeden z moich objawów, na szczęście ona popełniała tylko jeden z moich dwóch błędów — piła go zbyt szybko — tak jak pije się wodę.

Myślałam, że to koniec z Superszejkiem od Oriflame, że wracam do Natural Balance, bo przecież służył mi kilkanaście lat, więc jest sprawdzony i bezpieczny. Tylko ma zupełnie inne działanie, bo jego pije się pół godziny przed obiadem, by obniżyć poziom cukru, oraz by poprawić metabolizm. Po tym czasie jestem po prostu głodna.

Natomiast  Superszejka pije się zamiast posiłku i to było dla mnie idealne rozwiązanie, bo kolacje były zawsze u mnie obfite, bez pomysłu i takie, po których niestety tyłam.

 W czym tkwił błąd? Co robiłam nie tak?

O swoich odczuciach opowiedziałam osobie, która wprowadziła ten produkt na rynek Polski. Zadała mi jedno pytanie — jak pijesz koktajl? Powoli? Czy szybko? Zgadnijcie, jaka była moja odpowiedź i zdziwienie, no bo jak się pije wodę czy jakiś inny napój? No pije się raczej szybko, ja tak piłam. Dostałam wskazówkę, by pić przez słomkę i powoli -  "Przecież posiłek też jesz powoli" -  No tak, to zdanie dużo mi rozjaśniło. Przecież Superszejk zastępuje posiłek, więc powinien być tak potraktowany, a nie jak kolejna szklanka wody. 

Wyeliminowałam te dwa błędy i  na nowo cieszę się z picia Superszejka, tylko, że tym razem piję go już na śniadanie i na kolację, dzięki czemu oszczędzam czas oraz gubię zbędne kilogramy jeszcze szybciej. Problemy, które miałam wcześniej ze wzdętym brzuszkiem i brzydkim zapachem potu minęły. Teraz czuję się lekko i jestem szczęśliwa, bo mam kontrolę nad swoją wagą.

Superszejka można wybrać w smaku czekoladowym, który jest moim ulubionym lub waniliowym. Co bardzo mnie cieszy, co go odróżnia od koktajlu z innej firmy, którą znam, Superszejk nie jest słodki. Natomiast jeśli lubisz bardziej słodkie smaki, możesz dodać do niego malutki kawałeczek banana i zblendować go z napojem roślinnym. Najlepszą opcją będzie wybranie napoju sojowego ze względu na jego bogactwo w białko zbliżone do wartości odżywczej białka zwierzęcego. Osobiście odradzam przetworzone mleko w kartonie ze sklepu. Jeśli masz mleko prosto od krowy to super, jest ono w pełni biologicznie aktywne i Twój organizm nie powinien mieć problemów z tolerancją laktozy czy trawieniem kazeiny, ponieważ zawarte w nim bakterie, niezabite przez proces pasteryzacji pomogą w trawieniu laktozy i kazeiny, a nawet wspomogą naturalne środowisko bakteryjne jelit. To dlatego, Twój dziadek i babcia pili mleko prosto od krowy i nigdy nie słyszeli o nietolerancji laktozy.

Dużą zaletą, którą zauważyłam, pijąc Superszejka to brak napadów głodu i chęci na słodycze. Nie podjadam już wieczorami, a mój organizm potrzebuje mniejszych porcji na talerzu. Szybciej się najadam. Myślę, że w momencie kiedy osiągnę docelową wagę, będę mieć już nowe nawyki żywieniowe, które pozwolą mi kontrolować moją wagę. A jeśli będzie potrzeba, zawsze będę mogła powrócić do koktajlu.



Możesz zamówić bezpośrednio od producenta koktajl Supershake waniliowy albo Supershake czekoladowy.

Jednak zachęcam Cię do założenia karty rabatowej , po co przepłacać jak możesz kupować wygodnie i 20% taniej. Załóż kartę rabatową  i korzystaj nie tylko z karty rabatowej, ale także z możliwości wygodniejszej opcji płatności - "za pobraniem". Jeśli chcesz, możesz złożyć wniosek o odroczoną płatność za zamówione produkty. To bardzo wygodne, dostajesz zamówienie i płacisz po 14-nastu dniach. 

Z kartą rabatową możesz także założyć subskrypcję na produkty wellness po to, by w czwartym zamówieniu odebrać np. Superszejka za 1 zł. 

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy w założeniu subskrypcji skontaktuj się ze mną mailowo: basia.wojcicka80@gmail.com.

Ponieważ Superszejk zawiera już cenne witaminy i minerały, warto uzupełnić go o kwasy Omega 3 i antyoksydacyjną Astaksantynę. W zestawie bardziej się opłaca, ponieważ z kartą rabatową otrzymasz czwarte zamówienie, czyli cały zestaw za 1 % wartości zamówienia tj. ok. 3zł za Superszejka, Astaksantynę i Omega 3 - przyznasz, że to dobra oferta? 

 

Superszejk od Oriflame
Zestaw Kontrola wagi Vanilla kod 45117
Superszejk od Oriflame
Zestaw kontrola wagi wanilia i czekolada 45118

Superszejk od Oriflame
Zestaw kontrola wagi czekolada 45119
 

 

Główne składniku koktajlu Superszejk to białka roślinne, błonnik pokarmowy, zdrowe tłuszcze oraz 23 niezbędne witaminy i minerały.

Pełny skład koktajlu Supershake czekoladowy 

Pełny skład koktajlu Supershake waniliowy



Zachęcam Cię do zapoznania się z królową antyoksydantów, na tej stronie. Dowiesz się o osiągnięciach sportowców stosujących astaksantynę. Dowiesz się także, jak jeszcze astaksantyna może Ci pomóc.

Dużo więcej informacji o niej znajdziesz na FunPage'u  Astaksantyna 

Astaksantyna

Astaksantyna, której dystrybutorem jest firma Oriflame pochodzi z naturalnie uprawianych mikroalg i borówki czarnej. Dla jeszcze lepszego działania wzbogacona jest witaminami C i E, które także pomagają chronić komórki przed stresem oksydacyjnym.

 

 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz